EMA – tai elektroninė mokymosi aplinka, kuri leidžia diferencijuoti ir individualizuoti mokymo(si) procesą ir suteikia interaktyvią motyvavimo sistemą. Elektroninė mokymosi aplinka skirta mokiniams, besimokantiems matematikos, lietuvių kalbos, anglų kalbos, gamtos ir žmogaus, pasaulio pažinimo, biologijos, istorijos bei geografijos dalykų.
Tik šių dalykų elektroninėje mokymosi aplinkoje:
istorija – 5, 6 kl., matematika – 5-8 kl., biologija – 7, 8 kl.,
anglų kalba – 5 kl., gamta ir žmogus – 5, 6 kl., lietuvių kalba – 5-8 kl.
Tik šių dalykų elektroninėje mokymosi aplinkoje:
istorija – 5, 6 kl., matematika – 5-8 kl., biologija – 7, 8 kl.,
anglų kalba – 5 kl., gamta ir žmogus – 5, 6 kl., lietuvių kalba – 5-8 kl.
Kiekviename užduočių lape yra išmokimo matuoklis. Išsitaisęs savo arba gavęs mokytojo ištaisytą darbą, mokinys nuspalvina tiek išmokimo matuoklio langelių, kiek gavo taškų už atliktas užduotis.
Jeigu mokinys pasiekia langelį "moku", "safaryje" mokytojas jį pajudina per vieną langelį, jeigu pasiekia langelį "puiku", mokytojas jį pajudina per du langelius.
Rekomenduojame "Safario" judėjimą demonstruoti per projektorių ar interaktvyioje lentoje - mokiniai tai labai mėgsta.
Safario klaustukas žymi mokytojo arba sistemos kūrėjų rekomenduojamą netikėtą užduotį mokiniui.
Klaustuko užduotį galima skirti pirmam, keliems arba visiems simbolį pasiekusiems mokiniams.
Rekomenduojame skirti "?" simbolio užduotis, susijusias su mokomuoju dalyku ar tiesiog pagalba mokytojui, klasės draugams:
Mokytojas gali sugalvoti savo netikėtumo užduotis, atsižvelgdamas į tai, kas vyksta klasėje, mokykloje, siedamas su svarbiais mokiniams įvykiais.
Kiekvienos zonos pabaigoje siūloma mokiniui parašyti įvertinimą - 10 balų. Šį įvertinimą mokytojas gali rašyti savo nuožiūra - tik pirmam ar keliems pirmiesiems pasiekusiems šią ribą mokiniams. Apie tai mokinius reikėtų informuoti iš anksto.
EMA specialistų komanda rengia po 9 užduotis vienai temai, o tai yra vidutiniškai 3 kartus daugiau nei tradicinėse pratybose. Šio užduočių kiekio pakanka ugdyti skirtingų pasiekimų lygių vaikų gebėjimus.
Užduočių lape užduotys parenkamos pagal žemiau nurodytas matricas:
Patenkinamo lygioProfesionalūs EMA turinio autoriai rengia kokybiškas užduotis, atitinkančias visus pagrindinio ugdymo programose numatytus reikalavimus ir yra kruopščiai recenzuojamos, todėl leisti įsikelti savos kūrybos užduotis kol kas neketiname. Taip stengiamasi užtikrinti turinio kokybę ir taupyti mokytojų laiką.
Mokytojų siūlymai papildyti EMA turinį bus svarstomi kartu su autoriais ir bendradarbiaujančiais mokytojais praktikais.
Jei naudojate spausdintą užduočių lapą, prie temos pavadinimo rasite vieną iš simbolių, nurodančių pasiekimų lygį.
- aukštesnysis lygis.
- pagrindinis lygis.
- patenkinamas lygis.
Jei naudojate elektronines užduotis, skiltyje “Rezultatai ir motyvavimas” prie skirtų užduočių rasite nurodytą jų lygį. Užvedę pele ant simbolio, pamatysite jo paaiškinimą.
Tarptautiniai ir nacionaliniai mokinių pasiekimų tyrimai rodo, jog problemų sprendimo užduotys yra vienos sunkiausių. Todėl mokiniai turi ugdytis įgūdžius, kaip atlikti tokio tipo užduotis.
Problemų sprendimo užduotims atlikti reikia:
Rekomenduojame šiuos problemų sprendimo užduočių atlikimo žingsnius:
Pradinio ugdymo Bendrosiose programose pabrėžiama, kad mokiniai turi plėtoti gebėjimus stebėti ir tyrinėti. Pagrindinio ugdymo koncentre tikimąsi, kad mokinys gebės kelti klausimus ir hipotezes, planuos stebėjimus ir bandymus ir, saugiai naudodamasis laboratorine įranga ir medžiagomis, juos atliks, apibendrins gautus duomenis, vertins jų tikslumą ir patikimumą, formuluos pagrįstas išvadas.
Tiriamoji veikla leidžia ne tik aktyviai pažinti pasaulį, bet ir ugdo aukštesniuosius mąstymo gebėjimus, formuoja mokslinio metodo naudojimo įgūdžius.
Tiriamoji veikla labai patinka pradinių klasių mokiniams, todėl ir įvairiuose pasiekimų patikrinimų tyrimuose šioje turinio srityje pasiekiama aukščiausių rezultatų. Tuo tarpu vyresnėse klasėse susidomėjimas tiriamąja veikla mažėja. Todėl nenuostabu, kad mokiniai silpniau pasirodo analizuodami ir interpretuodami gamtamokslių tyrimų ir duomenų rinkimo procedūras bei sąvokas.
Mūsų misija – pateikti veiksmingiausią pagalbinę mokymosi priemonę, motyvuojančią mokinius, įtraukiančią tėvus ir palengvinančią mokytojų darbą.
Elektroninių edukacinių priemonių kūrėja UAB „E. mokykla“ 2014 m. sukūrė internetinę mokymo, mokymosi ir pasiruošimo brandos egzaminams sistemą „Egzaminatorius.lt“, apdovanotą „Metų gaminio“ aukso medaliu. Bendrovė „E. mokykla“ yra oficiali Švietimo aprūpinimo centro mokymo priemonių tiekėja, o sukurta sistema „Egzaminatorius.lt“ įtraukta į skaitmeninių mokymo priemonių aprašų saugyklą.
Mielai į juos atsakysime!
+370 5 214 1306
info@emapamokos.lt