Eksperimentas: EMA užduotys taisomos net 32 proc. greičiau nei popieriniame variante

Ar elektroninės užduotys geriau už popierines pratybas? EMA komanda siekdama įsitikinti ar užduočių taisymas elektroninėje erdvėje yra greitesnis nei jų taisymas popieriuje, atliko eksperimentą.

Kiekvienas mokytojas taisė 5 vienodus mokinių darbus (EMA MATEMATIKA, 3 KLASĖ, TEMA „MILIMETRAS“), kurias prieš tai išsprendė 3 klasę baigę mokiniai iš Vilniaus Prano Mašioto pradinės mokyklos. Eksperimento metu laikas buvo skaičiuojamas pagal chronometrą. Eksperimentui pasibaigus paaiškėjo, jog EMA aplinkoje užduotys ištaisytos 32 proc. greičiau, nei tos pačios taisytos popieriuje.


Eksperimento tikslas:

palyginti vaikų išspręstų pratybų ištaisymo greitį EMA aplinkoje ir tų pačių užduočių atspausdintą variantą.


Eksperimento metu taisytos užduotys:

EMA Matematika, 3 klasė, tema – „Milimetras“.


Eksperimento dalyviai:

penki Prano Mašioto pradinės mokyklos mokiniai, baigę 3 klasę ir 10 mokytojų iš skirtingų mokyklų.


Mokytojai, dalyvavę eksperimente:

1. Rūta Filončikienė, VGTU inžinerijos licėjus

2. Raminta Lipienė, Vaikų meninė studija „Diemedis“

3. Daiva Mieliauskienė VšĮ „VIMS – International Meridian School“

4. Agnė Petraitienė, Vilniaus Prano Mašioto pradinė mokykla

5. Rasa Polučanskė, Karalienės Mortos mokykla

6. Virginija Karužienė, Vilniaus „Ryto“ progimnazija

7. Asta Navickaitė, VšĮ Šiuolaikinės mokyklos centras

8. Virgilijus Pupeikis, Vaikų meninė studija „Diemedis“

9. Rita Adomonienė, Vilniaus Gabijos gimnazija

10. Aurelija Kunigėlienė, Vilniaus Gerosios Vilties progimnazija


Eiga:

1. Penki Vilniaus Prano Mašioto pradinės mokyklos mokiniai, baigę 3 klasę, išsprendė EMA 3 klasės matematikos 4 užduotis iš temos „Milimetras“.

2. Visos spręstos užduotys buvo atspausdintos.

3. Kiekvienam mokytojui buvo paruoštas 5 išspręstų užduočių rinkinys, kad jie taisytų vienodas tų pačių 5 mokinių užduotis. EMA elektroninėje erdvėje sukurti 5 atskiri prisijungimai ir sukelti mokinių atsakymai, EMA popieriniame variante – atšviesti.

4. 10 mokytojų buvo atsitiktinai suskirstyti į dvi grupes po penkis asmenis. Vieni gavo taisyti EMA popieriniame variante atliktas užduotis, kiti EMA elektroninėje erdvėje.

5. EMA užduotys elektroninėje erdvėje ir popieriniame variante turėjo vertinimo instrukciją su atsakymais.

6. Visi mokytojai užduotis pradėjo taisyti paskelbus startą.

7. Mokytojui baigus taisyti užduotis, pakilimas nuo kėdės buvo traktuojamas kaip taisymo pabaiga ir stabdomas laikas.


Įsigijote EMA? Turime Jums ypatingą pasiūlymą!

Mokytojų taisymo rezultatai:


EMA elektroninėje erdvėje:

1. Rasa Polučanskė, Karalienės Mortos mokykla, 2.15 min.

2. Rūta Filončikienė, VGTU inžinerijos licėjus, 3.4 min.

3. Raminta Lipienė, Vaikų meninė studija „Diemedis“, 3.31 min.

4. Virginija Karužienė, Vilniaus „Ryto“ progimnazija, 3.32 min.

5. Rita Adomonienė, Vilniaus Gabijos gimnazija, 4 min.


Popierius:

1. Virgilijus Pupeikis, Vaikų meninė studija „Diemedis“ 4.6 min.

2. Asta Navickaitė, VšĮ Šiuolaikinės mokyklos centras, 4.34 min.

3. Agnė Petraitienė, Vilniaus Prano Mašioto pradinė mokykla, 4.35 min.

4. Aurelija Kunigėlienė, Vilniaus Gerosios Vilties progimnazija, 4.58 min.

5. Daiva Mieliauskienė VšĮ „VIMS – International Meridian School“, 5.45 min.


Rezultatai vidutiniškai:

EMA: 3.14 min.

Popierius: 4.45 min.


Išvada:

EMA MATEMATIKA 3 klasės temos „Milimetras“ užduočių taisymo greitis elektroninėje erdvėje 32 proc. greitesnis nei tas pačias užduotis taisant popieriniame variante.