Mieli tėveliai,

Auginate mokinį ar mokinę? Manote, kad per mažai dėmesio skiriama jo individualizuotam mokymui, tačiau suprantate, kad tai sudėtinga, kai klasėje 20 ar net daugiau vaikų?

Galvojate, kad neteisinga, kai visi vaikai sprendžia tas pačias užduotis, kai gabiam vaikui yra per lengva ir nuobodu, o tam, kuriam sekasi sunkiau – per sudėtinga?

Būtent dėl šios priežasties sukūrėme elektroninę mokymosi aplinką EMA, kuri leidžia mokytojams pažinti kiekvieną vaiką ir skirti individualias užduotis atsižvelgiant į kiekvieno vaiko žinias ir gebėjimus.

Į mokyklą su EMA!

Kas yra EMA?

Kas yra EMA?

EMA – tai elektroninė mokymosi aplinka, kuri leidžia diferencijuoti ir individualizuoti mokymo(si) procesą ir suteikia interaktyvią motyvavimo sistemą. Elektroninė mokymosi aplinka skirta mokiniams, besimokantiems matematikos, lietuvių kalbos, anglų kalbos, gamtos ir žmogaus, pasaulio pažinimo, biologijos, istorijos bei geografijos dalykų.

„EMA pamokos“ – priemonė yra siūloma kaip alternatyva popieriniam vadovėliui, kuri apima visas pamokos struktūrines dalis ir pateikia joms reikalingą medžiagą: teoriją, užduotis, virtualius mokymosi išteklius, infografikus ir santraukas kiekvienai temai. „EMA pamokos“ suteikia mokytojui galimybę pritaikyti turinį savo poreikiams bei suteikia išsamią mokinių veiklos statistiką.

4–6 metų vaikai mokytis skaičiuoti, rašyti ir pažinti pasaulį gali interaktyviai ir išmaniai. EMA MAŽIESIEMS matematika ir pasaulio pažinimas tai:

  • MOTYVUOTI VAIKAI. Įrodyta, jog technologijos vaikus aktyvina, tad vaikai bus motyvuoti spręsdami užduotis.
  • PAPRASTA NAUDOTI. Auklėtojai turės galimybę užduotis atsispausdinti, o sunkesnės užduotys turės pagalbos mygtukus.
  • KŪRYBIŠKUMAS. Kūrybingos, spalvotos ir išmanios užduotys įtrauks vaikus.
  • INOVATYVUMAS. Visos užduotys tikrinamos automatizuotai, tad auklėtojai galės daugiau laiko skirti vaikų lavinimui.

Ko tikėtis

Didesnė mokymosi motyvacija ir geresni pasiekimai.

Vaikai norės klasės ir namų darbų bei su malonumu juos atliks. Įsivaizduokite: Jūsų vaikas prašo užduočių, ir tai realybė!

Aukštesniųjų mąstymo gebėjimų ugdymas.

Be šių įgūdžių šiandien nė žingsnio, o šalies mastu – tai kol kas viena didžiausių švietimo problemų.

Atlikdami užduotis vaikai mokysis analizuoti, vertinti, susieti, darys išvadas ir formuluos rekomendacijas.

Pasirengimas nacionaliniams mokinių pasiekimų patikrinimams.

Kiekvienoje temoje vaikai atliks tokio tipo užduotis, kurios naudojamos ir nacionalinių mokinių pasiekimų testuose. Todėl tokių patikrinimų metu užduotys jų nestebins, jie jausis saugiai ir užtikrintai.

Laimingi vaikai, mokytojai ir tėvai.

Mokymasis gali būti patrauklus ir įtraukiantis bei patenkinantis visų ugdymo proceso dalyvių norus.

Dalykai

EMA patinka vaikams

  • EMA elektroninės mokymosi aplinkos užduotys yra spalvotos ir žaismingos.
  • Atliekant užduotis, vaikus „lydi“ jų bendraamžiai personažai.
  • Pažanga atvaizduojama interaktyvioje pasiekimų lentoje SAFARI.
  • Gali sužinoti, kuriose srityje yra stipriausi, o kuriose – dar reikia pasistengti.

Tėvams rūpi

Tėvų rūpestis dėl savo vaikų gerovės yra natūralus ir suprantamas. Išleisdami savo atžalas į mokyklą, tėvai linki, kad joje vaikai ne tik pasisemtų reikiamų žinių, bet ir atskleistų savo talentus, ir gabumus, jaustųsi bei būtų saugioje ir draugiškoje aplinkoje, patirtų sėkmės jausmą. Tėvams kyla įvairių klausimų: apie dėvimą uniformą, užklasinę veiklą, suolo draugo įpročius, pasiekimų vertinimą ir pan.

Užduoti klausimą

Tėvams rūpi

Atsakymai į tėvų užduodamus klausimus

Sūnus nenoriai eina į mokyklą: vis skundžiasi, kad per pamokas jam yra nuobodu. Girdėjau, kad EMA naudojančių klasių vaikai būna labiau įsitraukę į mokymosi procesą? Kaip būtent? Ugnė, 3-ioko Martyno mama

Šios kartos vaikai nuo mažens domisi informacinėmis technologijomis, jie nori dirbti su išmaniaisiais įrenginiais: kompiuteriais, planšetiniais kompiuteriais, telefonais. Vaikus tiesiog žavi tai, kad EMA elektroninės mokymosi aplinkos užduotis reikia atlikti skaitmenoje, o ne popieriuje. Pradinukai džiūgauja, kad taip taupomas jų laikas ir daug įdomiau mokytis! Ne viena kolegė pasakojo, jog vaikai tiesiog prašo namų darbų iš šios mokymosi aplinkos. Be to, užduotys yra įtraukiančios, kontekstualios ir suteikiančios įvairiausių žinių. Vaikus motyvuoja mokytis ir Safaris – interaktyvi mokymosi rezultatų atvaizdavimo lenta. Taisyklė paprasta: teisingai atlikęs šių pratybų užduotis, pajudėsi virtualiame Safaryje ir dar gausi popierinį savo lygio lipduką.
Į EMA tėvų klausimus atsako Daiva Mieliauskienė
Daiva Mieliauskienė
VšĮ „VIMS - International Meridian School“  pradinių klasių mokytoja.
Kiekvienas vaikas yra ypatingas su savo turima patirtimi, žiniomis ir gebėjimais. Viena iš pagrindinių priežasčių, kuri nekelia motyvacijos mokytis bei daro įtaką vaiko rezultatams – skiriamos vaiko gebėjimus neatitinkančios per sunkios arba per lengvos užduotys. Kiekvienai temai EMA elektroninėje mokymosi aplinkoje mokytojas gauna skirtingų užduočių (nuo lengviausių iki sunkiausių) rinkinį ir kiekvienam vaikui gali skirti tinkamą užduotį. Be to, EMA elektroninė mokymosi aplinka mokytojui suteikia įrankį, leidžiantį objektyviai įvertinti vaiko pasiekimus – diagnostinį testą. Atlikus šį testą, galima nustatyti ne tik mokinio pasiekimų lygį, bet ir turinio sritis, kurios mokiniui sekasi sunkiausiai, o kurios lengviausiai, kurie gebėjimai yra silpnesni, o kurie stipresni. Pavyzdžiui, gal Jūsų vaikas puikiai išmoksta (iškala) informaciją, tačiau jam labai sudėtinga ją taikyti nematytose situacijose. Atsižvelgdamas į tai, mokytojas gali efektyviau padėti savo mokiniams net ir didelėje klasėje.
Į EMA tėvų klausimus atsako Jūratė Mikulevičiūtė
Jūratė Mikulevičiūtė
UAB „Ateities pamoka“ ugdymo turinio grupės vadovė
Dėl ko vaikas tampa agresyvus ir nesukalbamas pažaidęs kompiuteriu? Dažniausiai dėl to, kad vaikas žaidžia neribojamai. Tuomet vaiko psichika nuvargsta: jis pasidaro dirglus, dėmesio koncentracija pablogėja. Dėl to būna sunku su juo susiklabėti. Savaime informacinių technologijų prietaisai, kurie jau yra tapę mūsų gyvenimo dalimi, nėra žalingi, tačiau labai svarbu, kad tėvai padėtų vaikams tapti nepriklausomais nuo kompiuterio ir kitų elektroninių prietaisų. Taip pat mokytų sakingai jais naudotis, ugdydami supratimą kiek informacinės technologijos turi užimti vietos jo gyvenime. Jei tinkamai ugdomas vaiko supratimas apie technologijas, elektronines priemones tikrai verta naudoti mokykloje, nes tai vienas iš daugelio vaikui patrauklių būdų išmokti ką nors naujo.
Į EMA tėvų klausimus atsako Antanas Mockus
Antanas Mockus
Psichologas, Lietuvos psichologijos sąjungos Psichikos sveikatos komiteto narys